18 Februari 2010


Hann tyvärr inte blogga i morse eftersom jag sov lite längre än beräknat, ska försöka kompensera det nu :). Idag har jag haft en tretimmars föreläsning (som vanligt), sista timmen är otroligt seg :(. Jag och Ameli promenerade till och från skolan, vilket tar ungefär 1 timme och 10 min. Bra vardagsmotion helt enkelt ;). Har precis slängt i mig lite fiskbullar och kokt potatis, så gott! Håller även på att tvätta lite inför tjejhelgen imorgon :). Har skrivit packlista och tänkte försöka hinna packa lite innan jag går till gymmet för styrketräning.

Har ett ganska fullspäckat schema nu på eftermiddagen/kvällen.
- Fixa och måla naglarna (rooooosa!)
- Lägga en ansiktsmask
- Duscha och smörja in mig med Dove, som gör att man blir lite brunare
- Styrketräna (+ promenad fram och tillbaka)
- Göra halva maten (vi ska äta paj)
- Städa lägenheten (dra en repa med dammsugaren, plocka undan allt "skit" och damma lite)
- Plugga
- Packa inför min weekend i Stockholm

Det finns alltså gott om saker som behöver och ska göras, så jag kan inte lova överdrivet mycket uppdatering idag. Dessutom går min buss så pass tidigt imorgon bitti att jag måste kliva upp runt 6, därför måste jag komma i säng hyfsat ikväll.

Aja, dags att sätta lite fart. Om en timme blir det i alla fall styrketräning. See yá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0