17 Februari 2010




God eftermiddag på er <3. Sitter här vid datorn efter ett mycket trevligt telefonsamtal från Bella <3. Är så otroligt trött och seg, men hoppas att stepen ska ge mig lite mer energi. Hann inte skriva i morse eftersom jag sov in i det sista, så det blev snabb frukost och slänga på sig kläderna för att hinna till frisören. Äntligen är utväxten borta :). Har även klippt de slitna topparna, så håret känns lite luftigare. I like it!

Efter frisörbesöket som tog nästan 3 timmar gick jag en runda på stan, köpte en trenchcoat som jag tittat på i evigheter och handlade lite mat. Annars har jag bara hunnit äta lite lunch, ringt lite telefonsamtal och fixat med viktiga saker. Ska som sagt iväg på step om en halvtimme, det ska bli både jobbigt och kul. Jobbigt eftersom jag har en grym träningsvärk efter Bodypumpen igår, anade det, men det gör så himla ont i låren idag :(. Aja, hoppas verkligen jag pallar passet idag också ;).

Ska alldeles strax slänga upp en bild på min nya "trencha" och ballerinaskor.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0