16 Februari 2010

Klockan har precis passerat nio och jag är färdigsminkad och färdigklädd för skolan :). Sitter och äter upp det sista av min frukost nu, har bara det goda ägget kvar. Idag snöar det lätt :( och det är minus 4 grader. Jag börjar verkligen undra när det ska vända? Någon som vet? Planerna för dagen är föreläsning till kl ett, semlelunch med några tjejer, uträtta några ärenden på stan samt ringa några telefonsamtal. Ikväll blir det sedan bodypump med Angelica, det kommer nog bli riktigt tufft, men roligt.

Igår hade jag alltså Lasangemiddag med Annika :). Hon gjorde (jag hjälpte till med köttfärsen och salladen) supergod lasange som jag åt massor av efter att ha ätit dåligt under dagen. Kollade på tv och åkte sedan bussen hem vid tio. Var otroligt seg när jag kom hem och fastnade givetvis framför RAW med Richard. Somnade som en stock när jag väl kom i säng.

Nej, nu ska jag äta upp mitt ägg ;). Sedan blir det att borsta tänderna och packa väskan. Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0