15 Februari 2010

God morgon!
Jag hann inte skriva mer igår eftersom det blev sen middag för oss :). Kollade på blåsningen och åt gott, härligt avslut på alla hjärtans dag <3. Hade svårt och somna igår eftersom jag var nervös, så jag läste lite juridik tills jag blev trött och somnade. Är nu uppe före tuppen och jag minns inte när jag gick upp såhär tidigt senast. Om drygt 45 min kommer de andra med bil och hämtar mig, sedan bär det av till Nynäshamn. Har aldrig riktigt besökt Nynäshamn förut, utan bara när vi ska åka båten till Gotland. Detta ska i alla fall bli väldigt spännande!

Sitter just nu och dricker mitt favoritte Himlagott eftersom jag var så frusen och hade lite ont i halsen när jag vaknade :(. Usch, jag känner mig som en zoombie. Hoppas jag vaknar till liv snart, annars kommer det bli en låååång dag...

Eftersom jag inte hann skriva mer igår, så hann jag ju inte heller lägga upp veckans schema, så det kommer strax istället. Kommer bli otroligt dålig uppdatering idag, ni får klara er ;). Hörs senare och då ska jag berätta hur det gick, håll tummarna för mig :).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0