14 Februari 2010


Vilken HÄRLIG dag :). Solen skiner till och från, vilket är riktigt nice. Borde verkligen hoppa i lite träningskläder och ge mig ut på en powerwalk, men jag är segis. Har knappt rört mig från sängen :P. Vaknade strax innan tio av att Richard smet iväg. Han kom sedan hem och gjorde frukost till mig på sängen <3. Fick även min favoritblomma, Gerbera, fast i kruka (visar bild sedan). Efter frukosten har jag kollat de sista två avsnitten av Glamourama och väntar redan på morgondagens avsnitt :P. Haha..så typiskt mig att gilla "skräptv".

Gårdagen blev otroligt lugn, men mysig. Åt god middag som Richard lagade och kollade på melodifestivalen. Tyvärr gick Pauline bara till andra chansen, gillade hennes låt mest, lite annorlunda sådär :). Erik Saade var ingen favorit, men han gick ju vidare :(. Aja, melodifestivalen blir bara sämre och sämre. Fastnade sedan framför The 40 year old virgin, som jag tyckte var lite smårolig. Har ni sett den??

Nej, hörrni. Solen skiner inte speciellt ofta och detta duger INTE, så jag ska gå ut och gå nu. Behöver ju inte gå överdrivet långt ;). Planerna för dagen är att mysa med Richard (+ äta den goda efterrätten som jag och tjejerna åt i fredags), läsa massa i juridikboken eftersom jag är borta hela dagen imorgon, söka lite fler jobb och planera veckan! Richard ska spela innebandy i kväll, så då tänkte jag ha lite weekendlyx :).

Ha en underbar alla <3 dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0