13 Februari 2010

GOD MORGON :)! Vilken underbar dag, inte sant? Haha..jag är på gott humör bara ;). Har precis ätit upp min goda och stora frukost (läs om min frukost på träningsbloggen), så nu hade jag tänkt hålla mig mätt på det tills efter simningen. När man simmar brukar man bli jättehungrig, så jag smyger ner en banan i väskan att äta efter passet :). Nu var det längesedan vi simmade, så det ska bli skönt att slänga sig i vattnet igen. Hoppas bara att det inte är så mycket folk.

Kom ju på att det är melodifestivalen ikväll och du kan tjuvlyssna på låtarna här. Jag gillar ju Pauline sen innan och jag tror nog på hennes låt idag :). Den andra som går vidare är nog Andreas Johnson. En riktigt usel låt är den med Andra generationen och Dogge, stor tumme ner för den! Ska ni se melodifestivalen? Jag ska försöka få min pojkvän (som inte gillar melodifestivalen) att titta på den med mig :), kanske äta en sen middag framför? Hehe...


Pauline - Give me a call, min favoritlåt med Pauline :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0