11 Februari 2010


Färdigsminkad, färdigklädd och nästan färdigäten :). Istället för att göra frukost det första jag gör på morgonen, så gör jag mig klar inför skolan innan frukosten. På så sätt vet jag hur lång tid jag kan sitta och äta frukost samt kolla datorn :). Bra va? Idag blev det alltså min ljusrosa RL tröja från USA, vårig och fin. Solen skiner idag, men det är -9 grader ute :(. Varför kan det inte vara sol och plusgrader? Aja, hur ska man klä sig ute idag då?

Dagens planer är föreläsning i tre timmar. Efter det hem och plugga, lägga upp lite saker på tradera och fortsätta söka sommarjobb. Ikväll är vi bjudna på middag till Annika och Thomas :), ska bli supertrevligt!

Nu måste jag äta upp mitt ägg och sedan borsta tänderna. Ska åka buss med Ameli idag, så jag har verkligen en tid att passa :). Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0