Shopping :)

Äntligen har jag fått shoppa lite igen :). Dock inte så mycket med mina "egna" pengar, utan jag har utnyttjat mitt presentkort på H&M som jag fick av farmor och farfar i födelsedagspresent samt kupong på Åhlens :). Så det blev inga stora pengar, men roligt var det :).


Träningslinne från Åhlens blev mitt för 49 kr (ord. 99 kr)
Vattenflaska från Åhlens, present <3


Pyjamas från H&M blev min för 129 kr.
Kommentar: Så söt och skön! <3


Sött nattlinne från H&M kostade 99 kr
Matchande trosor från H&M för 29 kr (felmärkning?)
Kommentar: Perfekt när det är varmt ute :). Känner mig fiiiin i detta!


Adventsstjärna från Rusta
Kommentar: Eftersom en av mina adventsljusstakar gått sönder bestämde jag mig för att köpa en stjärna istället och jag är helt kär. Den ger ifrån sig ett vackert ljus och den är så mysig :).

Köpte även lite småsaker på Ikea samt mina första julklappar :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0