Så Mycket Bättre


Vem har kunnat missa detta grymma tv-program? Så mycket bättre är absolut ett av de bästa programmen som sänts på tv, jag fullkomligt älskar det :). Det verkar nästan alla som jag pratat med också göra, det är helt fantastiskt. Min lilla kusin som är åtta gillar det, jag gillar det, mamma och pappa gillar det och farmor och farfar gillar det...Det visar att det riktar sig till alla åldrar. När jag ser programmet så fylls jag med så mycket glädje :). Det får mig att le/skratta och gråta omvartannat. Härligt härligt! Nu är det ju tyvärr slut, men jag hoppas att det kommer tillbaka med en lika härlig blandning människor igen. Här bjuder jag på mina favoriter under säsongen:


Petter - Tuff brud i lyxförpackning


September - Mikrofonkåt


Petter och Plura - Gör min dag


Di Leva - Sträck ut din hand


Lill-Babs - Såklart!


September - Kärlekens tunga

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0