Lista (från december 2009)

Senaste:
Låt du hörde: Christmas Shoes - Newsong
Film du såg: Vinn en dejt med Tad Hamilton 

Mat du åt: Mackor med skagenröra

Kram: Av Hanny :)

Puss: Hmm...Bella kanske?

Känslan: Ledsen (efter att ha lyssnat på Christmas Shoes) och lite småstressad

Resa: Milano, men snart bär det av till Thailand :D

Glädje: När jag kom på att det är imorgon Ellen kommer hit :) <3

Dröm: Minns sällan mina drömmar :(

Person du träffade: Hannah och Hanny

Personen du pratade i telefon med: Hanny

Personen du fick sms av: Pappa :)

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit 7-eleven korv :P

Gången du var utomhus: För en timme sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min och pappas födelsedag <3

Saken du köpte: En Bingolott till på söndag kväll :P


Allmänt:
Ska bli skoj: Väldigt mycket nu faktiskt! Att Ellen & Angelica kommer hit och hälsar på, jul i Stockholm med nära & kära samt resan till Thailand.

Ska inte bli skoj att: Plugga inför duggan...vill ha jullov!

Sparar till: Thailandresan :)

Pålägg som gäller: Philadelphia och kalkon

Önskar att jag var bättre på: Att ta tag i mina studier

Dagens dryck: Chailatte

Vad saknar du: Min familj och mina vänner <3

Tre band/artister: Daniel Adams-Ray, Rasmus Seebach och Darin

Vad har du gjort idag: Varit på synundersökning, shoppat lite med Hannah och ätit lunch

Brukar du svära mycket: Nej, det tycker jag inte. Självklart händer det, men jag vaktar mina ord ;)

Hur tidigt stiger du upp: Olika, allt mellan halv sju till tio beroende på dag

På helgerna: Umgås med vänner, festar, slappar, tränar och pluggar...

Vad ska du göra ikväll: TRÄNA :) och kanske gå på julklappskväll i Gränden med Hanny

Hur många timmar sover du per natt: Mellan 7-9 timmar :)

Vem är snyggast i världen: Hmm...finns MÅNGA snygga människor, både på in- och utsidan :)

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att Ellen och Angelica var hos mig på Gotland, det var underbart!

Favoritplagg i garderoben just nu: Min ljusrosa Tommy Hilfigerskjorta

Längd: 172 cm

Vikt: Hemligt!

Byter gärna garderob med: Serena eller Blair i Gossip Girl.

Byxa eller kjol: Både och!

Senast utlästa bok: Förutom all kurslitteratur jag läst, så är det Elsas mode :)

Mitt rum kan beskrivas som: Jag har en hel lägenhet, men ska jag beskriva sovrummet så är det mysigt med en 140 säng, en byrå, tre garderober och ett sängbord. Jag gillar mitt sovrum <3

Mig själv med tre ord (just nu): Seg, tom och förväntansfull

Jag tränar: Allt! Haha, nejdå...men simning, löpning, step, skivstång, medel, styrketräning och powerwalks.

Jag ville bli när jag var liten: Kommer inte ihåg...

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0