Huvudvärk :(

Jag har haft huvudvärk till och från hela dagen. Det är ju roligt. Dock har jag hunnit med grupparbete i några timmar, lite chill framför datorn, vila i soffan och kolla Ensam mamma söker på tv3play, träna step, kolla BSF samt ätit god middag :). Varför vill inte huvudvärken försvinna? Kan det bero på att jag "bara" sovit runt sju timmar varje natt, jag som egentligen behöver 8-9 timmar per natt? Jag tror nog det...

Den här huvudvärken tar kål på mig! Ska diska och sedan hoppa i säng, vill bara sova bort! Får ta tag i att läsa massor i morgon istället, för med huvudvärk går det verkligen inte framåt :(. Imorgon ska jag även förbi frissan och fråga hur jag ska göra med mitt hår. Åker ju till Thailand om mindre än en månad och jag funderar på att slinga, men inte klippa. Mitt hår blir ändå så risigt utomlands i salt och klor. Sedan ska jag till Synsam på synundersökning för att se om jag behöver "starkare" linser och så ska jag beställa nya linser :). Efter det blir det en kortis på stan med Hannah och sedan PLUGG resten av dagen. Skulle behöva hinna med lite städning också, det får bli min pausaktivitet. På kvällen blir det förmodligen skivstång+kondition om jag får plats på det fullspäckade passet :). En bra torsdag!



Goodnight!
/E <3

Ps. Kolla in min träningsblogg också Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0