God Jul


God Jul kära bloggläsare! Hoppas ni alla får en underbar julafton med mycket god mat, lite Kalle Anka, trevligt sällskap och kanske några fina julklappar. Jag har redan fått en stor och underbar julklapp av mina föräldrar, resan till Thailand (och vet ni, på måndag drar vi!). Nu har jag jobbat klart på skolan, jag gillar verkligen att jobba där, det är så roligt att få umgås med alla snälla barn :). Igår åkte jag även längdskidor, superroligt och sedan var det dagen före jul middag med tomtegröt, skinkmacka med senap och julmust. Godaste middagen på hela året! Sedan var det uppesittarkväll, men ingen av oss vann något :(.

Idag började vi morgonen med en god frukost i form av varm choklad med grädde, macka med skinka och senap samt färskpressad juice. Mysigt med familjefrukost <3. Jag älskar julen när alla är samlade och man äter alla måltider tillsammans. Wonderful! Ska snart hoppa på mammas wii-bräda och sedan göra mig iordning för en jul hos min faster, hennes fästman och min lilla kusin. God mat, julklappsutdelning och Kalle står på schemat :).

GOD JUL igen.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0