"Bra frisör i Linköping sökes"

Eftersom min frisör som jag nu haft i två år tydligen har flytt landet är jag på jakt efter en ny. Jag skulle helst vilja hinna till frisören nästa vecka och slinga bort min fula utväxt innan jag åker till Thailand. Klippning av håret kan vänta till efter Thailand eftersom det ändå kommer bli så slitet där :). Så min fråga till er är alltså ifall ni kan rekommendera en bra och hyfsat billig frisör här i Linköping? Någon som varit på Hair Style, Salong fame eller Studio 22 och vet om det är något att ha? Svårt det där när man hade en frisör som man tyckte så mycket om :(. Dumma henne att flytta till Norge, utan förvarning.

Aja, ikväll har jag varit hos Jennie i min klass på julfika. Det var verkligen supermysigt :). Alla hade tagit med sig gott, så när jag gick därifrån fick jag håll :P. En riktig frossarkväll har det varit, men ack så gott. Nu blir det skärpning i ett par dagar och sedan kör vi julfika på fredag igen, för då kommer min underbara Angelica hit. Svårt att hålla sig borta från allt gott nu i juletid, år 2011 kör vi nya tag igen ;).

Har även hunnit med ett ordentligt pass i simhallen, läst en del och ätit god lunch samt middag :). Det är min tisdag det! Nu ska jag krypa till kojs och drömma om Thailand (är så sjukt sugen på att åka iväg NU!!! Mindre än tre veckor kvar GAAAAHHH). Sov gott!



/E <3


Kommentarer
Postat av: Lacka

Åh tack gumman! Nu ses vi snart! <3

2010-12-08 @ 07:03:08
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0