9 December 2010


God morgon där :). Igår bloggade jag inte...dåligt av mig. Dock var jag i skolan från tidig morgon till eftermiddagen och sedan följde jag med Hanna hem en sväng innan träningen, så var hemma vid strax innan sju. En låååång dag blev det, så jag var inte jättepepp på att skriva igår...Började även dagen igår med att försova mig! Tummen ner för mig kanske?

Aja, idag tar vi nya tag och här sitter jag pigg och glad (?) och klockan är bara kvart över sju. Usch, alltså ni anar inte hur trött jag är...har bara fått sju timmars sömn vilket är på tok för lite för mig :(. Måste minst sova åtta, helst nio timmar per natt. Får nog ta en powernap i eftermiddag om jag ska orka med skivstång+kondition ikväll. Måste även läsa massor av kurslitteratur idag, det är prio ett. Men först ska hela morgonen och förmiddagen spenderas i skolan, först styrgruppsmöte och sedan reflektionsgruppen.

See yá later!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0