8 dagar...

Om 8 dagar åker jag ÄNTLIGEN till Thailand med min pappa, mamma och lillasyster. Antar att ni redan förstått att jag längtar sjukt mycket eftersom jag skriver det i varende inlägg här på bloggen ;). Vi åker alltså den 27:e december och blir borta till den 9:e januari. Först blir det Bangkok över nyår och sedan Hua Hin för sol och bad :). Ska bli otroligt härlig, skönt, underbart och fantastiskt att komma bort till värmen och solen. Längtar även efter att få umgås mycket med familjen <3. Jag vill åka idag!!! Men jag håller ut, har en fullspäckad vecka i Stockholm som väntar först ;).

Bangkok











Millennium Hilton Hotel Bangkok - Bassäng
Vårt hotell :)


Hua Hin










Vårt hotell :)

Bilder är lånade från olika hemsidor efter sökning på Google :).

Visst blir man sugen på att dra dit direkt? Först storstadspulsen och miljarder affärer att shoppa i och en oändlig massa sevärdheter. Har hört att hotellet är så fint att man gärna stannar där också, men det får bara inte hända ;). Måste ju upptäcka Bangkok! Givetvis ska det bli storslaget att fira nyår i denna pulserande stad, är så otroligt taggad :D. Sedan blir det lugnet och bara chilla, sola, bada och äta gott :). I Hua Hin har jag hört att det är dyrare än i Bangkok, så det blir nog minimalt med shopping här. Jag ska lägga fokus på att njuta här! Dricka en god drink, läsa en bra bok, sola min bleka kropp, ta några dopp i poolen, utmana pappa i tennis, köra några pass på gymmet, gå några promenader med familjen och som sagt bara NJUTA :). 

/E <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0