26 December 2010

En dag kvar...THAILAND NÄSTA!!! Jag har sjuk resfeber, börjar bli pirrig nu. Blir alltid lite nervös och pirrig inför långa, häftiga, roliga och underbara resor och nu är det verkligen en sådan resa :). Jag har nästan packat allt, men planet går inte förens imorgon kväll med mellanlandning i Köpenhamn, så jag hinner fixa lite på morgonen. Shit vad jag ska shoppa i Bangkok, jag är så shoppingsugen ;). Finns varuhus med 2500 butiker i, så man lär väl bli helt slut. Ska packa ner en stegräknare också, alltid roligt att se hur långt man går på en dag ;). Gaaaaaahhhh, snart far vi <3.

Vad har jag sysslat med de senaste dagarna då? Jo, jag har firat jul med mamma, pappa, syster, farmor, farfar, lillkusinen, faster och fasters fästman :). En mysig julafton med massor av god mat (och gott godis), Kalle Anka som alla förutom jag och Ebba somnade till, tomten på besök och öppning av alldeles för många, fina, underbara julklappar :). Det var en supermysig dag, jag älskar julen <3. Slänger upp ett inlägg imorgon med lite av det jag fick i julklapp, men jag fick bland annat den här fina kameran som jag ska ta mycket tjusiga bilder med i Thailand :).

Tack mamma och pappa för denna fina julklapp :).

Jag har även hunnit med att åka en runda längdskidor igen, träffat min killkompis Zache och ätit massa god julmat hemma hos honom. Det var så roligt att träffa honom igen, har verkligen saknat honom :(. Han ska komma och hälsa på i Linköping i vår, jag längtar :). Sedan träffade jag Julia och vi gjorde oss iordning tillsammans. Fick skjuts av hennes snälla pappa till Lidingö där vi åt middag och förfestade innan vi begav oss till White+Magenta i stan. Avslutade kvällen med donken och sedan sov jag och Julia hos min snälla farmor och farfar :).

Idag skulle jag åkt skridskor med söta Emelie, men hon har blivit sjuk stackarn :(. Hoppas verkligen att hon blir friskis fort! Inte roligt att vara sjuk inte. Så jag och Julia sov ut, åt frukost och sedan åkte hon iväg med sin familj. Jag åkte med farmor och farfar hem till familjen och åt annandagmiddag tillsammans, mysigt. Sedan har jag lagt ansiktsmask, packat lite och fixat fötterna :). Imorgon ska jag peela hela kroppen så är jag redo för värmen sedan ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0