21 December 2010

STOCKHOLM I MITT <3! Nu befinner jag mig som ni kanske förstår i Stockholm, my hometown :). Känns makalöst bra att vara hemma hos familjen igen, dock har jag knappt varit hemma. Har varit full rulle på mig sedan resan hem från Linköping igår och nu är jag så otroligt trött, läggdags nästa!

Hade turen att åka med ett tåg som bara var 40 min försenat igår, så jag hann avnjuta en god trerättersmiddag med Bella på Pizza Hut igår innan jag åkte hem till familjen och hon vidare till Örebro. Underbart att vi hann träffas innan jag åker iväg till Thailand :).


Jag och mitt hjärta Bella

Efter alldeles för lite sömn ringde klockan och det var dags att kliva upp och duscha. Åkte in till stan och träffade min mentor och det var lika trevligt som vanligt :). Sedan åkte jag vidare till skolan och jobbade i några timmar. Tillbaka till stan för att färga ögonfransarna och noppa ögonbrynen inför Thailand (slippa måla mascara) och avsluta kvällen med en trevlig middag på Vapiano :).

De kommande dagarna är ganska fullbokade dem också. Imorgon ska jag jobba igen, sedan blir det hem till Emelie för middag och träna Zumba. På torsdag ska jag jobba förmiddag och sedan går jag på jullov (påriktigt!), efter det ska jag fixa lite med julklappar, åka längdskidor, plugga lite (ja, jag vet...) samt äta den obligatoriska "dagen innan jul-middagen" med familjen och sedan spela Bingolotto på uppesittarkvällen :D. Fullspäckat, men otroligt roligt.

Så jag vill redan förvarna er nu att det kommer bli dåligt med bloggande under resten av året och början av det nya året ;). Kommer förmodligen ta med mig datorn till Thailand, men det blir inlägg när tiden finns. Jag vill verkligen njuta av semestern och inte sitta uppkopplad på datorn som jag gör resten av året :P. Aja, ha det fint kära vänner, hörs när vi hörs :).

SOVA!!!!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0