20 December 2010


Idag bär det av hemåt :). Eller hemåt förresten, jag är ju redan hemma :P. Jag menar självklart till min familj in Stockholm! Ska bli underbart att träffa familjen och vännerna igen <3, har längtat massor. Har en enormt rolig, men intensiv vecka framför mig. Jag ska jobba, äta middag med olika personer mån-tors, träffa min mentor, åka längdskidor, åka skridskor med Emelie, prova Zumba med Emelie, fira jul med nära & kära, träffa Zache som jag inte träffat sen i somras och kanske festa lite. Detta från idag till på söndag ;). Roligt roligt!

Idag har jag börjat min morgon med att sola solarium. Ja, jag vet att jag solat fredag och måndag och att man inte bör sola så ofta. Självklart sysslar jag inte med detta jämt. Jag solade senast för 1,5 månad sedan och detta är alltså inget kontinuerligt jag sysslar med :). Nu kände jag bara för att grunda lite inför Thailand för att slippa se ut som ett lakan de första dagarna. Men jag rekommenderar annars inte att sola så ofta! Jag har även lagt fram en massa kläder och saker som ska med till Stockholm, hjäääääälp säger jag bara. Jag bävar redan för att släpa med mig allt på tåget :(. Dessutom har jag en gigantisk väska hemma i Stockholm redan...Hmm...får nog ta det i omgångar när jag ska tillbaka till Linköping sedan ;).

Nu ska jag packa lite till, lyssna på lite peppande musik och sedan bege mig mot gymmet och springa lite. Sedan blir det nog att kanske slå in lite julklappar, kanske träffa Hanny en sväng och sedan åka hem till Stockholm och äta middag med Bella och Sara <3. Mysig måndag!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0