1:a Shoppingdagen

Idag så kollade jag mest runt och såg vad MBK hade för saker. Fick inte med mig så mycket förutom tre saker som jag ska visa nedan. Klänningen ser ni i förra inlägget :), fin va?? Jag ska iaf köpa converse, två väskor (bland annat en Mullberry) och ringar. Får se vad jag ramlar över, har ju sparat i ett halvår nu :D. Shoppa, shoppa, shoppa...


Stolt ägare till ett par Ray-Ban Pilotbrillor, så snygga :). Helt klart värda 200 Bath (ca. 50 kr).


En supersnygg adidaströja blev min för 450 Bath (ca. 110 kr).

Är nöjd med dagens shoppingfynd, men imorgon fortsätter shoppingen ;). Håller er uppdaterade när tillfälle ges :). Nu ska jag gå och lägga mig, vi ligger 6 timmar före er i Sverige ;). God natt!

/E <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vilken härlig shopping!! :) inte varje dag man får så fina saker till det priset :) shoppa loss och jag säger det igen ... NJUT!! :) sköt om dig, kramar i massor

2010-12-29 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0