19 December 2010


Dålig uppdatering igår igen, hade lite annat att tänka på...Efter "shoppingen" på stan lade jag mig i sängen och sov i 2,5 timme (!!!) och innan det kollade jag på Svenska Hollywoodfruar. Sedan var jag jättepigg och ångesten infann sig eftersom jag inte hade börjat läsa eller sammanfatta artikeln. Så det satt jag med i 4 timmar totalt (tog en paus för middag) och var klar vid strax efter 23. Hade städning kvar, så det var det jag sysslade med "miss i nassen" (mitt i natten). Kom i säng vid halv två, antar att det blir så när man sover 2,5 timme på eftermiddagen? Kunde självklart inte somna och tror nog jag somnade runt halv fyra. Sms:ade Ameli mitt i natten och bad henne komma lite senare idag, hade inte pallat börja plugga vid nio :(.

Nu är jag i alla fall uppe, hyfsat pigg faktiskt :). Är nyduschad och sitter här i mina fina rosa mjukisbyxor och väntar på att Ameli kommer om en stund. Ska äta upp det sista av min frukost och sedan diska. Idag blir det alltså plugg tills vi är klara :). Efter det går jag på JULLOV :D. Tänkte fira med att köra skivstång+kondition i 70 min ikväll, awesome söndag! Vad ska ni hitta på i snöovädret?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0