18 December 2010

Skitväder i Linköping idag och jättemycket folk på stan. Eftersom jag inte hann fixa det sista med julklapparna igår, så skulle jag göra det idag och jag var inte ensam...Jag är inte en människa som brukar bli stressad runt jul (jag blir bara stressad när det gäller allt annat istället :P), men när man går på stan och alla människor stressar fram, det är långa köer i varenda affär och alla pratar julklappar hit och dit, då är det svårt att inte bli stressad själv. Var förbi Clas Ohlson också och köpte julpapper, så ska nog ägna lite tid till att slå in mina julklappar :).

Har haft en jättemysig morgon tillsammans med Hanny. Först gick vi en promenad runt ån och sedan åt vi frukost på Espresso House med scones, färskpressad juice, chailatte och muffins :). Blev så äckligt proppmätt, men gott var det! Kan nog hålla mig på det ett tag, annars får jag slänga i mig en apelsin under dagen ;). Idag är det plugg som gäller, men först ska jag nog vila lite :). Sedan får jag ta tag i skolarbetet efteråt. Ikväll blir det förmodligen till att städa, tvätta kläder och packa lite inför hemresan på måndag. Går det något bra på tv ikväll?


Benen fick visst lite färg igår :). Ser ni mina muskulösa ben ;)?

Nu ska jag nog kolla Svenska Hollywoodfruar och sedan sova en liten stund. Hörs i eftermiddag/kväll igen :).
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0