15 December 2010


Bild lånad av Angelica :)

Nyduschad, mätt och färdigklädd samt sminkad :). Känns skönt att vara klar i tid för omväxlingsskull ;). Jag ska borsta ut mitt blöta hår och göra något roligt med håret idag :P. Mitt hår är så extremt torrt under denna årstid och ser inte fint ut för fem öre :(, så tråkigt! Ska till frisören på fredag och fixa mitt utväxt, väntar med klippningen till efter Thailand :).

Gaaaaaaaaaaaahhhh, Thailand om mindre än två veckor :D. Wonderful!!! Jag längtar så tokigt mycket!!!

Är lite trötter nu, satt uppe halva natten och kollade på gamla bilder från i våras :). Ser så smal och fräsch ut :). Blir aldrig samma sak på hösten/vintern. Oavsett om jag tränar som en tok och försöker tänka på vad jag stoppar i mig så ser jag blek och nästan sjuk ut :(...Hoppas jag får lite fin färg i Thailand för en fräsch start på våren ;).

Nu ska jag snart iväg på styrgruppsmöte, sedan ska jag hem och läsa artiklar som vi valt ut i gruppen. Ska även gå en sväng på stan och köpa lite julklappar :). See yá!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0