12 December 2010

Efter 10,5 timmes sömn i natt känner jag mig redo för en dag med massor av läsning...ska bli kul...
Jag har haft en helt underbar fre-lör tillsammans med Angelica :). Tyvärr blev hon 1,5 timme försenad hit till Linköping pga SJ :(, men vi gjorde det bästa av situationen. Vi julfikade och lyssnade på julmusik, gick halva Vinterljus (jättevackert precis bredvid slottet!), handlade mat till kvällen. Sedan hoppade hon in i duschen och jag började med maten och sedan gjorde vi tvärtom. När vi skulle börja äta dök Mikaela upp och vi satt och åt och tjötade :). Supetrevlig tjej! Efter maten blev det gino med vaniljkesella och hallonglass till efterrätt, mumsigt. Sedan kom även Ameli hit och samtidigt sminkade jag och Angelica oss. Sedan blev det förfest och Flamman för att somna väldigt sent på natten...2 timmars sömn blev det typ :P. Var något trött igår, samma sak gällde Angelica ;).

Vi åt julbrunch på Pitchers, bytte julklappar (fick en enorm fin ring och duschkräm som doftar persika, TACK!!! visar upp senare) och gick en runda på stan. Måste verkligen komma igång och köpa julklappar nu, men det är svårt att komma på :(. Tips mottages gärna :). Annars låg jag bara med datorn i famnen hela eftermiddagen och kvällen efter att Angelica hade åkt hem :(. Kollade även på sista avsnittet Så mycket bättre, love it! Ett av de bästa programmen tycker jag :).

TACK Angelica för en supertrevlig visit här i Linköping, det var underbart att träffa dig igen, din pepparkaka <3! Får sno lite bilder från i fredags från dig sedan :). Ses i Nice next time!

Idag har jag börjat morgonen med att läsa lite, ska strax slänga i mig lite frukost och sedan fortsätta läsa. Solen skiner idag och det är riktigt fint väder, men jag känner ändå att jag måste ägna dagen åt att plugga. Ska köra kickboxning med Hannah ikväll, så motion får jag i alla fall :). Hörs när vi hörs!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0