10 December 2010


Idag är det fredagen den 10:e december, vilket betyder att det endast är 14 dagar kvar till jul :). Kändes som jag var mer "julig" förra december, men jag antar att det beror lite på att jag tre dagar efter julafton ska till varma Thailand eller för att jag inte fokuserat så mycket på att fixa julklappar i år, då jag bara ska köpa till några stycken. Idag ska jag i alla fall ge bort och få min första julklapp :). Hoppas vi (jag och Angelica) kommer in i riktig julstämning med massa tända ljus, vinterljuspromenaden, julklappsutdelning, julfika och julmusik.

Har precis ätit upp min havregrynsgröt som jag ska tipsa om i nästa inlägg och tänkte snart "linda in" en av mina tår i plåster :(. Har fått ett jack på sidan och den har svulnat upp och gör förbaskat ont :(. Dumma tå! Aja, förresten bokade jag tid hos frisören igår. Ringde runt till lite olika ställen och de tog allt mellan 700-1590 för endast slingning av utväxten...Skämtpris? Det är ju för sjutton inte klokt :(. Tillslut hittade jag ett billigare ställe som skulle gå på runt 600 kr, mycket pengar, men lätt värt det. Håll tummarna för att de blir bra :). Nästa fredag alltså.

Nu ska jag äta mitt ägg här och sedan borsta tänderna. Idag är det grupparbete --> lunchföreläsning --> bädda till Angelica, dammsuga --> möta Angelica vid tåget --> umgås och mysa med Angelica hela dagen --> förfest och utgång :). Min dag i ord ;)! Wonderful Friday!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0