Vill INTE!!!


Jag vill inte åka hem :(...jag längtar redan tillbaka till Stockholm fast jag inte ens åkt härifrån ännu :P. Har packat ihop nästan hela mitt liv här nu och ska börja en ny höst i Linköping.

Jag har haft en mysig dag med Ellen i Täby c, förutom att jag var dyngsur dårå :P. Jag fick med mig lite fint hem, som ni får se någon dag. Var även inne på Apoteket och storshoppade, mycket roligt :P. Har även varit iväg en sväng och handlat en extern hårddisk, kors i taket. Jag insåg häromdagen att jag har runt 10000 bilder på datorn och kände att det var nog bra om jag sparade dem någon annanstans också. Tänk om denna dator kraschar...usch, jag vill inte ens tänka tanken. Så det ska jag ägna lite tid åt imorgon också.

Aja, nu ska jag göra en budget inför hösten och sedan blir det till att krypa till kojs. Åker tidigt som sjutton imorgon, halv sju närmare bestämt ;). God natt!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0