Shoppingfynd :)

Idag när jag och Emelie var i Täby C hittade jag lite fina saker som jag köpte med mig hem. Finns dock otroligt mycket snyggt i butikerna nu och jag har redan bestämt mig för att köpa ett par "Boyfriend jeans" på H&M och en leopardkofta på Gina när lönen kommer på onsdag :).


Den här snyggingen ska bli min snart (mycket snyggare i verkligheten). Supersnyggt till jeans eller svarta leggings :).

Aja, till dagens fynd ;)


En superstor och superfin ring hittade jag inne på Lindex. Den hade varit 100% om den hade varit silvrig, men denna var 99% ;).


En vadderad spetsbh eller vad man kallar det, topp? Sjukt snygg och perfekt under transparenta kläder, nu är det bara de som fattas ;). Kommer från BikBok.


Fina örhängen från Ur&Penn till riktigt bra priser. De stora hjärtanen blir partyörhängen och de små blir vardagsfina :).

Fick även med mig en liten present till min älsklings Ellen eftersom hon fyller år snart :). Tyvärr kan jag inte visa eftersom hon läser bloggen.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0