Rain


Idag var bestämt en dag då jag verkligen skulle göra det jag hade planerat. Det jag hade planerat var att cykla till Täby centrum. När jag vaknade imorse var det sol och molnigt, superbra tänkte jag. Sedan kom det lite mer moln, men enligt yr.no skulle det ju börja regna kl 17. Efter fem minuter på cykeln började det ösregna och jag blev dyngsur :(. Efter halva vägen gav jag upp och skulle hoppa på bussen. Givetvis missade jag bussen med 5 minuter...så jag fortsatte cykla. Någon rolig människa hade vänt på skyltarna, så jag cyklade fel dessutom. En hel timme tog det att cykla :(. Inte alls roligt. 

Lagom till att jag hade torkat, så gav jag mig ut på cykeln hem igen. Denna gång rätt väg, men jag var lagom blöt när jag kom hem :P. Det kallar jag hurtigt ;).

/E <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0