Pictures

Efter ett långt uppehåll från bloggen har jag en hel del fina bilder från Gotland och Örebro :). Tänkte bjuda på lite fina bilder från den hektiska och underbara veckan med Ellen på Gotland, den något lugnare, hurtigare och fantastiska veckan med Angelica på Gotland och sist (men inte minst) några härliga dagar med min underbaraste Bellis i Örebro <3.

Gotland 2010 med Ellen:


Träffade min killkompis för en fika :)


Mamma bjöd mig och Ellen på supergod mat första kvällen, älsklingsmamma <3


Detta måste vara den vackraste bilden som togs på mig under hela veckan...NOT!


Jag och Ellen efter en grym partykväll :D.


Vi skulle till Tofta, så var det bara, trots moln och lite blåsigt...:P


Ellen och jag på Sofis mode sommarturné 2010 :)


Underbaraste Ellen skulle bara veta hur mycket hon betyder för mig. Älskar dig stumpan <3


Förra årets tecken användes i år igen ;).


En sliten Elin somnade gott i bilen efter den sista partykvällen.

Gotland 2010 med Angelica:


Första kvällen såg vi Timbuktu på Gutekällaren, grym var han!


Vi åt lunch/fikade på ett mysig café. Goda mackor :).


Finaste Angelica på Bullboden i Klintehamn :).


Angelica och jag på promenix genom Visby.


Min goa Angelica flyttar som sagt till Nice i slutet av Augusti, jag kommer sakna henne så himla mycket :(<3.


Mycket glass blev det (inte bara med Angelica), här avslutar vi vistelsen med smaskig gräddglass :).

Örebro 2010 hos Bella:


Jag och Bella innan vi skulle ut :). Klänningen köpte hon samma dag, jag fullkomligt älskar den!


Så cooooool ;). Dricker fanta och rosé för första gången, smakade inte så gott :P.


Hos min baby känner jag mig trygg...kommer och våldgästar dig i höst <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0