Paolo Roberto

I förrgår och igår tränade jag och kusinen (igår även mamma) ett träningspass med Paolo Roberto. Han har tillsammans med Topp Hälsa gjort en tränings-dvd med två träningskvartar. En kvart med "Mage, rumpa, lår" och en med "Fettförbräning". När vi körde dvd:n för första gången var det mest på skoj, men E tog i minst lika mycket som oss andra. Det är hennes idé att vi ska köra detta varje dag, så jag ser fram emot kvällen ;).

Har en ordentlig träningsvärk idag :P. Det är mycket knäböj, upphopp och utfall vilket tar ordentligt i ben och rumpa...det känns om man säger så ;). Haha...har inte tagit mig ur sängen ännu, men frågan är om jag kommer kunna gå idag?!

Lite bilder från träningspasset i tisdags:






Två glada (jag är otroligt svettig) tjejer :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0