My Cousin


Imorgon kommer min lilla kusin E hit :). Hon är 8 år och ska flyga hit för att träffa mig, gulligt va? Jag tycker att det ska bli jätteroligt att hon kommer hit. Får se vad vi hittar på för något, det beror till stor del på vad det blir för väder. Enligt Klart.se ska det bli sol både på onsdag och torsdag, men varmast på torsdag. Får se om vi kör Kneippbyn vattenland då :). Annars blir det väl kanske lite glass, film, måla naglarna, köpa godis osv. Vi kommer nog att ta det ganska lugnt också. Vill förvarna om dålig uppdatering dessa dagar.

Kusinen åker hem på fredag och på lördag kommer äntligen Angelica hit i några dagar innan vi gemensamt åker till Stockholm och springer I form loppet, 1 mil, på onsdagen. På torsdagen åker jag sedan till Bellis i Örebro i ett par dagar för att sedan åka vidare till Linköping och hälsa på min pojkvän som åker ner dit tidigare i år. Sedan blir det hem och jobba några dagar till, åka på sightseeing i Stockholm tillsammans med Ellen en dag, träffa min gamla killkompis D för rundtur i hans lägenhet och middag, fira Emelie som fyller år och umgås med lite kompisar innan hemfärden till Linköping. Har alltså fullt upp framöver, men det är bara roligt :)<3.

Efter förra inlägget har jag varit ute på en lång powerwalk. Det kändes som jag var ute och gick i evigheter, närmare bestämt i 1 timme och 40 min :P. På den tiden kom jag 10,6 km :). Skönt att jag rört på mig ordentligt i några dagar nu för att kunna slappa lite med kusinen. Blir kanske någon löprunda under veckan i alla fall. Aja, nu ska jag boka lite tågbiljetter och sedan kolla upp lite vad jag och Ellen kan hitta på under vår sightseeing i Stockholm. Vi ska leka turister i vår egen stad ;), kom gärna med tips :). Sedan är det dags att sova eftersom jag ska upp med tuppen och hämta E på flygplatsen. Sov gott!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0