Mot båten och Angelica

Nu sitter Angelica på båten som kommer fram strax efter fyra. Jag ska snart hoppa i lite andra kläder och åka in till Visby för att hämta henne. Vi ska börja hennes vistelse med att äta tidig middag på Joda i hamnen, de serverar otroligt goda nacotallrikar :). Sedan ska vi stanna och handla mat innan det bär av hemåt för att fixa iordning oss. Ikväll blir det utgång tillsammans med Björn. Vi ska på säsongsavslutningen på Gutekällaren där Timbuktu spelar ikväll *tummen upp*, kommer bli riktigt trevligt.

Idag var jag otroligt seg hela morgonen eftersom det var så tråkigt väder ute, det bara regnade och regnade :(. Men vid lunch fixade jag iordning mitt rum och gjorde lite fint tills Angelica kommer hit. Sedan åkte jag med mamma och pappa till Djupvik där jag sprang 10 km och de powerwalkade, mycket bra initiativ :). Så nu är jag helt slut ;).

Aja, ville bara skriva lite kort vad som händer just nu. Blir nog dåligt med uppdateringar, men vi får se om jag får upp något inlägg under veckan. See ya!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0