Lite nytt...

Kom på den briljanta idéen att gå in på H&M:s hemsida och kopiera bilder på det jag köpt ;). Här får ni ett smakprov på vad som finns i min garderob nu :)


Sötaste bh:n

Och det var allt som fanns...:P. Köpte även en jättesnygg bh, två mjuka bh:ar i samma stuk som den från BikBok som jag köpte för ett par dagar sedan och ett par boyfriend-jeans som jag hade på mig idag till svart linne och leopardscarf :).

Dock beställde jag lite fint på H&M igår och jag väntar på lite fina och praktiska saker...kan visa er lite av det jag beställt, håll tummarna för att det passar också :).


Transparent skjorta som jag ska passa med tajta jeans i höst. Kör nog på den rosa bh:n eller någon annan snygg under ;).


Långa löpbyxor som jag äntligen investerat i. Dessa är bra kvalité, så nu kör vi all in ;).


Snygg och bekväm "bh". Köpte likadana fast svarta och vita utan spets häromdagen. Undra om jag gillar denna typ av bh :P?

Där fick ni ett smakprov :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0