8 Augusti 2010

Nu är jag HELT slut. Idag har jag och Angelica varit riktigt hurtiga. Vi började med en lång powerwalk på 1 timme och 20 min (drygt 8,5 km) och sedan körde vi Paolo Roberto-träningen (se tidigare inlägg) som avslutning. Så nu har vi båda tagit en välförtjänt dusch och ska strax gå ner och göra egen pizza, snacka om att det ska bli gott :). Ikväll blir det sedan lite SPA-kväll, film och godis. Myspys på hög nivå ;).

Igår körde vi lite förfest här hemma och åkte sedan in till Gutekällaren för att se Timbuktu. Han var jättebra live, men fulla människor som knuffas är ju helt sjuka. Jag och Björn försökte stå still så gott det gick på samma ställe, men vi fick ett antal knuffar och tillslut var jag smått irriterad. Vid halv två började vi röra oss hemåt och avslutade kvällen med lite macka och yoghurt innan vi somnade som stockar alla tre :P. Trevlig kväll i övrigt :).


Fina Angelica :)


Vår goda alkoholfria drink, Apple Sour extrakt, Sprite och Citronskivor.


Partyglada om än lite svettiga :P


Efter en lyckad kväll på Gute :)


Jag och Björn :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0