5 Augusti 2010


Idag skiner solen och himlen är blå, men samtidigt lite molnig :D. Vi har precis vaknat och lillkusinen håller just på att bädda sängen. Vi ska snart ner och äta lite frukost innan vi gör oss iordning för en heldag på Kneippbyn. Det blir nog både Sommar- och Vattenland :). Bilden ovan är från 2008 när jag, Richard, Sofie och M var på Kneippbyn, idag blir det jag och E som ska dit.

Skrev ett inlägg om träningpasset igår, men internetet fungerar av någon konstig anledning inte på kvällarna :(. Slänger upp ett nytt alldeles strax och även ett inlägg med min fina present som jag fick av kusinen.

Aja, dags att sätta lite fart. Ha en underbar dag och njut av de sista semesterdagarna om ni har några :).
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0