4 Augusti 2010


Nu ska jag snart sova, precis som min lilla kusin gör borta i sin säng :). Det har varit en fullspäckad dag med en massa roligt. Jag och min lilla kusin åkte in till Visby och åt glass i hamnen, handlade godis på Pippis godisaffär, köpte med oss fina ringar (och hon även ett halsband) samt gick en sväng i leksaksaffären. Sedan åkte vi hem och åt macka för att sedan lägga oss en stund ute i solen. E gick iväg och badade med pappa, men min nedrans snuva har inte försvunnit ännu :(. Kvällen har ägnats åt träning (precis som igår, berättar mer i ett nytt inlägg), pizzamys och myskväll framför en film.

Vi håller tummarna för att det ska bli superfint väder imorgon så att vi kan åka till Kneippbyn Vattenland :). Får se om vi också går en sväng på Sommarlandet, vi bestämmer oss imorgon.

Igår var det en riktigt tråkig dag utomhus med regn hela dagen. Vi satt inne och spelade spel, läste, sov middag, tränade och kollade på allsång. Det var en riktig slappdag, så det var skönt att det var sol idag :).

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0