31 Augusti 2010

Snart går vi in i september, men visst känns det redan som höst? Jag känner att jag saknar den här övergångsperioden från sommar till höst, allting har gått så fort :(. För en vecka sedan låg jag i stekande sol med bara bikinin på och igår cyklade jag med linne, varmtröja och jacka på mig i 11 gradig värme. Vad är detta? Varför gick det så fort? Aja, nu kan vi i alla fall bestämma att hösten är här :(.

Det påverkar ju även det klädval man gör, så idag kör jag klänning och leggings :). Blir nog en varmtröja och jacka på det eftersom jag är så himla frusen. Idag har vi utbildning för att bli reflektionsledare. Det är alltså för de nya ettorna som vi ska hjälpa att bli en mer sammansatt grupp. Ser verkligen fram emot det, dem tjejerna vi hade var jättebra :). Så nu är det alltså utbildning hela dagen, sedan tänkte jag åka iväg och simma lite. Ser faktiskt fram emot att slänga mig i bassängen igen :). Ikväll kommer sedan Hanny hit och kollar lite tv och snackar, så det blir nog en mysig dag.

Vill även skicka en hejdå-hälsning till min Angelica som åker iväg till Nice idag och blir borta i ett år :). Lycka till på Franska rivieran och glöm inte bort mig här i kalla Sverige ;)! Lite avis är jag faktiskt, men jag ska givetvis åka och hälsa på framåt våren...först hoppas jag att vi ses i jul.



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0