30 Augusti 2010






Lite egobilder såhär på måndagmorgonen ;). Detta är också dagens outfit :). Kör på mina nya "boyfriendjeans" från H&M, en genomskinlig topp från Rut m.fl. och en bh under i spets från Bikbok. Jag känner mig riktigt snygg idag ;)...haha. Nejdå, får nog köra en tröja över eftersom jag inte är van att vara så "naken" :P. Men visst är det lite snyggt?

Aja, sov faktiskt ganska bra i natt :), blev 9 timmars sömn! Vaknade utvilad och har hunnit äta frukost, bytt om och försökt fixa min nya cykel. Det gick dessvärre inte så bra, så jag får nog ta min gamla så länge. Måste höja sadel och styre, men jag får nog snällt vänta på pappa som kommer i helgen :).

Idag är det alltså skolstart, har lite ångest faktiskt :(. Vi börjar härligt nog med en tretimmars föreläsning, känns också sådär. Sedan ska ja bränna lite pengar genom att köpa böcker till den här kursen av en tjej. Ikväll blir det afrodance och då måste jag köpa nytt träningskort till det. Hoppas det är roligt. Drar nog igång min träningsblogg ikväll igen, hojtar till då ;).

Have a VERY nice day!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0