29 Augusti 2010


Efter en natt med halvdålig sömn var jag helt slut i morse. Bestämde mig för att hoppa shoppingen med Hanny för att jag behövde sova, mådde riktigt illa på grund av för lite sömn. Vid halv tre (!) tvningade jag upp mig själv och bäddade sängen och fixade lite. Käkade "frukost" kl tre och kollade lite på datorn/tvn. Sedan var det i alla fall dags för en powerwalk med Hanny, otroligt roligt att träffa henne igen :). Tyvärr var det ju inte så bra väder, utan det skulle promt ösregna när vi gick. Väl hemma blev det en varm dusch och lite prata i telefon.

Fick även i mig lite pasta med pesto som jag hade kvar sedan i förrgår till middag, så ska nog fixa iordning mig lite gurka, morötter och paprika och dippa lite nu innan det är dags att bege sig mot sängen. Kvällen har ägnats åt lite fika med Ameli som jag inte träffat på hela sommaren, underbart att träffa henne igen :). Så jag har minst sagt haft en mysig helg.

Imorgon drar skolan igång igen, skönt att vi inte börjar förens vid lunch. Innan ska jag hinna fixa min cykel, kanske köpa linsvätska och fixa mig lite lunch. Så det blir ingen ordentlig sovmorgon här inte, därför ska jag försöka komma i säng hyfsat ikväll.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0