28 Augusti 2010


Det ser inte ljust ut...vädret menar jag givetvis ;). Det ser ut att börja regna vilken sekund som helst :(. Under dagen har det varit riktigt fint väder med sol och hyfsad värme. Jag och Hannah tog en härlig långpromenix runt ån och fortsatte sedan med mackor och dricka hemma hos mig :). Vi satt och pratade i lite mer än tre timmar om allt mellan himmel och jord, det var verkligen supertrevligt! Sådana stunder måste vi ha fler gånger i höst :).

Nu är jag precis utkommen från duschen och tänkte strax hoppa i lite bekväma kläder. Om en timme kommer Louise hit och jag tänkte bjuda henne på fläskfilé i gräddsås och rosépeppar samt bulgur och hon tar med en flaska vin ;). Mums! Sedan blir det nog någon härlig film :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0