27 Augusti 2010

Idag är det bara 3 dagar kvar...sedan drar skolan igång igen. Jag har tagit på mig lite extra arbete i höst, bland annat ska jag vara reflektionsledare tillsammans med sötnosen Hannah (som jag även ska träffa imorgon för en powerwalk och fika) och gå utbildning inför valet 2010 som jag ska jobba på :). Känns roligt att göra lite annorlunda saker i höst, ska även söka extrajobb.

Aja, nu befinner jag mig i Linköping igen. Gårdagen ägnades åt att sova lite middag, gå en långpromenix med Louise, packa upp min stora väska (har fortfarande "fjorton" påsar kvar, men tar lite i taget) och ta en riktigt härlig långdusch. Idag är min plan att åka till Tornby för att kika runt lite på IKEA och sedan storhandla lagom på Ica Maxi :). Jag hoppas även på en fika med Ameli i eftermiddag, har inte träffat henne på mer än två månader :(.


Jag utanför Glassmagasinet, BÄSTA stället på Gotland ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0