25 Augusti 2010

Idag kom LÖNEN :). Det är så skönt när man får lön och känner att man kan leva lite igen :P, dock försvinner ju mycket till annat viktigt :(. Har i alla fall betalat det jag ska och alla räkningar, så nu hoppas jag inte att det ska vara något mer ;).

Idag är ju min plan att cykla till Täby C om drygt 50 min...hoppas bara det inte börjar regna :(. Yr.no visar att det inte ska börja regna förens vid fem och då borde jag vara hemma ;). Håll tummarna för jag har ljusblåa chinos på mig :P. Haha...Det ska i alla fall bli mysigt att träffa min Ellen idag eftersom jag åker tillbaka till Linköping tidigt imorgonbitti. Jag har tjatat på mina kompisar att de måste komma och hälsa på mig i höst, men självklart kommer jag även att åka hem till Sthlm en del :). I need my friends and family <3.


Min underbara Ellen och jag på Kallis i somras <3

Förresten, måste även rapportera att jag ställde mig på vågen idag. Var förberedd på det värsta, men det verkar som jag gått ner 1,5 kilo på ett par veckor, så resultatet av sommarens viktuppgång blev 1,5 kilo bara ;). Tummen upp för mig :P! Haha...känns i alla fall skönt att det inte är 5 kilo som jag måste få bort, utan nu kan jag fokusera på att bli stark i ryggen igen, få lite synliga muskler och dessutom äta nyttigt och känna mig hälsosam och fräsch :). Nice!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0