24 Augusti 2010


Seg, trött och lite irriterad...det är jag just nu! Det finns lite saker jag måste ta tag i, men inte riktigt orkar komma igång med...men snart :P. Idag skulle det regna hela dagen, men det har mest varit uppehåll, molnigt och lite sol då och då :). Träffade Dennis i stan för en lunch, gick även runt och kollade lite i affärer. På eftermiddagen var det sedan dags för massage. Massagen var skön, men hon som person var väl ingen höjdare. Först skulle jag kommit den 31 juni, men då blev hon sjuk, inget konstigt med det. Så fick jag en ny tid idag vid två, som hon flyttade fram till fyra. Jag var där tio i fyra och väntade, fem-tio över fyra kommer en person ut och hon släpper in en annan person...Där sitter jag som ett frågetecken och undrar när jag ska få komma in. Säger till dem i "receptionen" och de knackar på, så den stackar kunden som var där inne fick sitta och vänta på mig när jag blev masserad. Snacka om koll! Efter massagen som gick alldeles för snabbt, så frågade hon om jag ville boka en ny tid...eeehhh, NEJ. Jag har varit på andra ställen som är MYCKET bättre.

Aja, imorgon får jag träffa min sötis Ellen igen :). Vi ska ses i Täby C och jag hade faktiskt tänkt cykla dit imorgon...tar kanske runt en halvtimme, hurtigt va? Tänkte börja packa lite redan ikväll, men imorgon måste jag packa helt klart. Känns inte alls roligt att flytta hem till Linköping igen, kommer sakna min familj och mina kompisar något oerhört :(. Men det blir många vändor hem i höst och dessutom hoppas jag att jag kommer in i flytet med plugg, träning och träffa kompisar igen :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0