23 Augusti 2010


Vilken otroligt fin dag! Jag vaknade utvilad av att solen kikade in genom mitt fönster och fick genast ett stort leende på läpparna. Så jag har ägnat ett par timmar åt att steka mig i solen, varmt, svettigt och alldeles underbart. Tycker synd om de som jobbar/går i skolan idag, jag är glad över att vara ledig en vecka till :). Yey för solen!

Jag har även hunnit med att äta en stadig frukost i form av havregrynsgröt (var riktigt längesen nu) och tagit tag i lite viktiga saker. Ska strax fortsätta med det, men först ville jag säga hej till er ;). Det blir i alla fall en löprunda i eftermiddag när värmen har lagt sig lite. Har inte bestämt distans ännu, men det lutar åt en mil...behöver komma igång ordentligt igen.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0