2,2 mil

2,2 mil cyklade jag tillsammans med pappa idag. Han cyklade nog 3,3 mil, riktigt duktigt :). Hade femmans växel i (av sju) hela tiden och vi höll oss runt 24-25 km i timmen vilket kändes riktigt bra. Fick riktig mjölksyra i låren och tyckte det var tufft att hänga med i pappas tempo. Jag är inget större fan av att cykla, jag ser det mer som ett måste för att snabbare ta sig till och från saker :P. I Linköping cyklar jag upp emot fem gånger per dag. Det blir till och från skolan, till och från träningen och kanske till och från någon fest ibland. Jag undviker spinning för att jag döööör av tristess, men nu när jag inte cyklat på hela sommaren var det roligt. Kanske hinner med en omgång till innan jag åker ifrån ön :). Imorgon blir det första milen löpning på Gotland, får se hur det går!

Nu på kvällen har vi ätit gott som pappa lagade, kollat lite på tv och sjungit Singstar. Tänkte strax slänga på en ansiktsmask och sedan krypa ner i sängen och läsa andra boken för i år Åse av Denise Rudberg, en av mina favoritförfattare. Kom just på att jag inte berättat om Elsas Mode, så det får jag givetvis ta och göra imorgon. Rekommenderar den i alla fall varmt, Sofi Fahrman skrev faktiskt väldigt bra. Vet någon när uppföljaren kommer?


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0