22 Augusti 2010


Idag har det varit en mysig dag :). Träffade min kära vän Emelie i Täby centrum idag, vi shoppade lite samt åt en god lunch tillsammans. Vi avslutade shoppingrundan med varsin smoothie från Naked Jucie Bar ute i solen :). Efter det åkte jag och hämtade mamma på arlanda, hon har varit och hälsat på sin syster. När vi kom hem bjöd pappa på god middag i form av ceasarsallad. Annars har kvällen ägnats åt en powernap i soffan, något avsnitt Solsidan, en del dator och filmen Tomcats.

Snart är det bara en vecka kvar tills skolan drar igång, känns sådär om jag ska vara ärlig. Självklart saknar jag mina söta kompisar i Linköping, men Angelica som varit min parhäst hela våren flyttar till Nice (jag ska åka och hälsa på!) och Annika som jag delat mycket roligt med under hösten och våren är färdigpluggad :(. Samtidigt känner jag att jag nästan jobbat bort hela sommaren...har totalt jobbat 7 veckor. Men men, pengarna sitter nog fint nu till hösten när det är en del evenemang och resor planerade :).

Aja, jag drar inte till Linköping förens på torsdag. Så innan dess skulle jag ha träffat Julia imorgon för en heldag i Stockholm, men hon har tyvärr blivit sjuk :(. Så himla tråkigt. Vad ska jag hitta på imorgon då? Blir nog till att försöka få ändan ur och röra lite på sig. Ska nog försöka med en löprunda på förmiddagen och en promenix med mamma på eftermiddagen. På tisdag blir det förmodligen lunch med min killkompis D och sedan massage vid fyra :). På onsdag ska jag packa ihop allt och kanske träffa min underbara Ellen <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0