21 Augusti 2010

Jag lever :), bara så att ni vet! Den senaste veckan har jag bara haft mycket att göra och annat att tänka på, men nu ska jag försöka komma igång med bloggen igen. Igår hade jag min sista jobbdag för den här sommaren, kändes ganska skönt :). Nu har jag en veckas ledighet tills skolan börjar igen. Under denna vecka ska jag träffa lite kompisar innan jag åker tillbaka till Linköping, gå på massage och packa ihop mitt liv här i Stockholm. När jag väl kommer ner till Linköping blir det till att fixa iordning allt inför skolstarten, träffa lite kompisar som jag inte träffat på hela sommaren :( och införskaffa ett nytt träningskort :).

Igår firade vi min bästa vän Emelie som fyllde år i tisdags. Det bjöds på god middag följt av smaskig paj till efterrätt. Vi körde lite förfest och sedan blev det utgång på Göta Källare (360). Det var riktigt roligt att vara hela gänget samlat eftersom vi är så utspridda i vanliga fall :). En supertrevlig kväll helt enkelt. Sov sedan över hos födelsedagsbarnet och hennes sambo. Lite bilder från kvällen...


Finare tjejer får man leta efter, ni är mina <3


Haha...fråga mig inte vad jag gör här :P. Söta födelsedagsbarnet till höger :).


Jag, Emelie och Bellis <3

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0