Trerättersmiddag

Igår bjöd Richard och jag mamma på en trerättersmiddag. Jag fixade förrätten, Richard både största delen av varmrätten samt efterrätten. Allt blev väldigt gott och man var lagom mätt efteråt :). MUMS!

Förrätt

Toast Skagen - En simpel, men väldigt god förrätt. Formfranska, skageröra över disk, citron och babyspenat.

Varmrätt

En god köttbit, lite pommes och en mumsig sallad slår aldrig fel. Kött - Rostbiff. Pommes - Strips. Sallad: Blandsallad (påse), Tomater, Gurka, Paprika samt Avokado.

Efterrätt

Chokladmousse - Supergod efterrätt med chokladcrisp i. Fresta - Chokladmousse med crisp, Hemköp - Mörk choklad med päron (riven över).

Nu hade jag tänkt äta resten av salladen samt läsa lite i min bok. Hörs senare efter träningen :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0