To do

Jag har en ganska lång lista som jag måste pricka av under dagen. Imorgon får vi besök och då vill jag ju att lägenheten ska vara på topp, dessutom svämmar tvättkorgen över, fötterna skriker efter fotvård och skåpen gapar tomma efter dricka till imorgon :P.

Så dagens to do-list är:
- Tvätta några maskiner med tvätt

- Damma och dammsuga alla rum

- Städa badrummet ordentligt

- Äta en ordentlig middag så att jag orkar träna

- Fixa fötterna, måla naglarna samt lägga en ansiktsmask

- Träna 19.30

- Gå till systemet och införskaffa "godis" till imorgon ;P

Det finns alltså lite att stå i, så jag tänkte strax slänga upp en dagens outfit och sedan städa badrummet. Efter det blir det systemet för att sedan äta middag :). Hörs när vi hörs!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0