TIPS?

Nu behöver jag tips från DIG som vet.

Det första gäller den berömda och omtalade Baseball jackan från BikBok som tydligen är slut överallt. Jag tycker att den är grymt snygg och skulle gärna vilja ha en likadan eller en liknande. Visst finns det en liknande på Gina Tricot fast för mindre pengar? Hjälp snälla :). Vill ha en röd/vit.
**NY**Baseballjacka jacka BIKBOK BIK BOK Ombloggad Slutsåld*

Det andra jag vill ha hjälp med är en dagkräm med solskyddsfaktor. Vet du en dagkräm för känslig hy med 15 i solskyddsfaktor får du MER än gärna lämna en kommentar till detta inlägg :)? Jag skulle tycka det var perfekt med det nu när solen börjat titta fram så ofta!
Neutrogena Intensified Day Moisture SPF 15
Neutrogena innehåller tydligen SPF 15 och är för torr hy. Finns den att köpa i Sverige? Är den bra?

Ge mig TIPS, TIPS, TIPS!

/Elin


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det finns en liknande jacka på gina tricot, såg den igår.

De neutrogenaprodukterna finns inte i Sverige.

Den Clinique jag har är skitbra, dock utan solskydd.

Dock har Olay en som ska vara bra, finns på kicks. Kolla upp det.

2010-04-17 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0