Sova?

Inte än kanske, men jag är faktiskt väldigt trött nu på kvällen. Det beror säkert på all frisk luft jag fått i mig idag. Först långpromenaden och sedan har jag legat och solat samt rört mig utomhus nästan hela dagen. Superhärligt! Min kusin var ju förbi på fika idag och hade med sig sin dotter som är fyra och sin kille. Hennes lilla dotter var väldigt mamig, men valde sedan att krypa upp hos mig istället :). Jättemysigt. Sedan har vi ätit lax till middag och det innehåller ju massor med omega3 vilket är väldigt hälsosamt.

Imorgon åker jag hem till Linköping igen. Åker med båten runt lunch till Nynäshamn, sedan blir det buss till Stockholm och där blir det ett stopp för middag med mina älsklingstjejer. På kvällen kommer sedan Richard till centralen och så ska vi åka tåget hem till Linköping. Är lite ledsen över att behöva lämna ön, jag trivs ju som fisken i vattnet här :). Kommer nog att vara tillbaka på Gotland i sommar igen, tummen upp för det.

Nu ska jag fixa lite med packningen och sedan krypa ner med boken. Sov gott!


Dagens pose ;)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0